Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

~ * ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ......* ~














Κοίτα μικρή μου ,
κοίτα καλά στόν κόσμο
όταν έρθεις......
Μη δείξεις φόβο,
μη χαθείς,
μονάχα να μαζεύεις.....




Δίνε αγάπη,
δίνε χαρά,
δείχνε εμπιστοσύνη,
και μάζευε τους πόνους τους,
τίποτα μη τους μείνει......
















Δείχνε τους τ' άστρα εκεί ψηλά,
τον ήλιο, τη σελήνη,
μήπως κι έτσι κάποτε,
να θυμήθουν κι εκείνοι...........




Μίλα τους για τις μυρωδιές,
δείχτους το μονοπάτι,
εκείνο που χαράχτηκε,
μες του μυαλού τα βάθη.............















Κάποιοι ίσως να θυμηθούν,
και κάποιοι κοροϊδέψουν,
κάποιοι όπως είσαι σε δεχτούν ,
και κάποιοι θα το παλέψουν..........





Μη φοβηθείς μικρούλα μου,
και πίσω να μη κάνεις,
όλα αυτά τα ήξερες,
πριν καν το καταλάβεις............




 











Τα δειλινά,και τις Αυγές,
μέτραγε πιά ψυχή μου,
ώς που να 'ρθει τ' άστρι μου,
να βρεί τη Χρυσαυγή σου...........




Κι όταν ο ήλιος πια μικρή,
θα έχει ανατείλη,
θα έρθω πάλι να σε βρώ,
ότι και να γίνει...........














Η μέρα όμως έφτασε,
κι εγώ όλο ζυγώνω,
με την καινούργια τη χρονιά,
εδώ θα σ' ανταμώνω.........





Μη μου αλλάξεις να χαρείς,
μείνε όπως θυμάμε,
μ' ένα χαμόγελο πλατύ,
και στη ματιά τη λάμψη............




 










Έρχομαι τώρα πιά μικρή,
κι είμαι πολύ κοντά σου,
το άρωμα νοιώθω απ' τα μαλλιά,
και τ' απαλό αγγιγμά σου........






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου