Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

~ * ΡΟΔΑ ΤΟΥ ΒΥΘΟΥ.........* ~

























Ρόδα θα πάρω του βυθού,
στεφάνι να τα πλέξω,
απ ‘τα όστρακα τον ήχο τους ,
μαζί του να τα δέσω…………
Πούλιες την αστερόσκονη,
κλωστή φεγγαραχτίδα,
για να σου φτιάξω μάτια μου,
μία παλιά πυξίδα………….
Τον ήλιο θα βάλω οδηγό,
τον δρόμο να σου δείξει,
τα’ άστρο θα βάλω σύντροφο,
μόνος για να μη μείνει………..
Κι όταν θα ‘ρθείς ξανά εδώ,
μαντίλι θα σου δώσω,
που’ ναι φτιαγμένο απ’  την καρδιά,
και του βυθού τον κόσμο………………















ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ Η


ΚΑΡΔΙΑ………….


ΜΟΝΑΧΑ ΕΣΕΝΑ………….



2 σχόλια:

  1. Δεν είμαι εγώ που περιμένεις...το ξέρω ..μα..ήρθα να αφήσω την ευχή μου.
    Μη καμφθείς περίμενε και η προσμονή αποτελεί κομμάτι της ευτυχίας μας......
    Την Αγάπη μου που πάντα θα έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΗΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ!!!!.......
    ΚΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!!....ΓΙΑ ΟΛΑ !!!.....
    ΩΡΕΣ - ΩΡΕΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ....ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ........
    ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΔΥ ΕΥΧΩΜΑΙ!!!....ΚΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !!!!.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή