Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

~ * ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ~ ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ * ~





Είκοσι χρόνια με ρωτάς
ποιος πήρε την Ελένη.....
μα εκείνη μόνη στο σχολειό
τον Πάρη περιμένει.......

Είκοσι χρόνια με ρωτάς
ποιόν αγαπά η Ελένη.....
είναι στη Σπάρτη, στα νησιά
στην Τροία παντρεμένη......

Με ρωτούν για την Ελένη αχ Ελένη
που΄ναι εικόνα δακρυσμένη αχ Ελένη.....
μα εγώ δεν απαντώ
την καρδιά μου τη σφραγίζω
και την πίκρα μου κεντώ.......

Είκοσι χρόνια με ρωτάς
πού θα βρεθεί η Ελένη.....
σαν ζωγραφιά στην εκκλησιά
ή σαν κερί αναμμένη......

Είκοσι χρόνια με ρωτάς
πού θάψαν την Ελένη.....
μπορεί στο Άργος στους αγρούς
μπορεί στην οικουμένη........

Με ρωτούν για την Ελένη αχ Ελένη
που΄ναι εικόνα δακρυσμένη αχ Ελένη.....
μα εγώ δεν απαντώ
την καρδιά μου τη σφραγίζω
και την πίκρα μου κεντώ......

Στίχοι: 
Μιχάλης Μπουρμπούλης
Μουσική: 
Μάνος Χατζιδάκις
 1. Στέλιος Μαρκετάκης 
 2. Αλεξάνδρα  
 3. Μαρία Δημητριάδη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου