Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

~ * ΠΕΡΠΑΤΑ ΑΙΩΝΙΑ.....* ~








Περπατα αιωνια...
μια ανασα η στιγμη...
Χαμογελα μου....

Μη με φοβασαι...
αστραψε ο ουρανος....
αγαπα ξανα....

Ακου τη νυχτα...
Μυριες αποψε οι πνοες...
ε!....αναψε τες...

Μυρισε γυρω....
εφτασε ο καιρος πια...
ανθισε τωρα....

Μη μου δακρυζεις...
η λιακαδα της καρδιας..
μες τα ματια σου.....

Παει το συννεφο...
καλπασε μακρια...ξεχνα...
ασε τα δακρυα.....

Μικρη μου καρδια...
σκουπισε τα ματια σου...
Ο ηλιος βγηκε....

Νοιωσε το ρυθμο...
οδηγος η καρδια σου...
παρτενερ...εσυ....

Ακου γυρω σου...
μουσικη ηχει ξανα...
ακολουθησε....

Α!...σηκω πανω...
μονο οι δειλοι μενουν....
ξεκινα παλι...

Ο ηχος χτυπησε
Την πορτα της καρδιας....
καλως μας ηρθες...

Πιασε το χερι μου...
στο δρομο τ ουρανου
μας περιμενει....

Ξαποστασε μου...
μας οδηγουν αγγελοι...
κοιταξε ψηλα...

Ανθη γεμισε
η ματια σου,..ω
ηχοι της θαλασσας....


ΜΥΡΣΙΝΗ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου